Organizacja ekskluzywnych imprez integracyjnych i rozrywkowych z udziałem gwiazd.
Prasa
Pracownicze wigilie zamieniają się w zabawy. Śpiewa Kayah, grają Golcowie, zabawia Kryszak.
Marcin Prokop wystąpił w roli prowadzącego imprezę zorganizowaną z okazji 15-lecia istnienia firmy będącej częścią międzynarodowego koncernu medialnego.
Wywiad z Michałem Lange opublikowany w czasopiśmie Wiadomości Turystyczne.
Jak pozyskać gwiazdę do reklamy? Która z gwiazd jest najodpowiedniesza do konkretnego projektu? Jakie mogą być konsekwencje identyfikacji konkretnej twarzy z dana marką? Jakie z tego wszystkiego mogą płynąc korzyści i jakie istnieją zagrożenia zarówno dla gwiazdy jak i dla właściciela marki? Na te wszystkie pytania odpowiada Michał Lange producent ekskluzywnych wydarzeń rozrywkowych i reklamowych, współtwórca wielu reklam, a także doradca ds. strategii i PR.
Maciej Orłoś na nasze zaproszenie został ambasadorem kampanii społecznej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" organizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Zaproszony przez nas prezenter będzie twarzą kampanii do 2010 roku.
Ruszyliśmy z pierwszą kampanią reklamową kawy Jacobs Cronat Gold. Twarzą kampanii została znana z seriali „Magda M.” i „39 i pół” aktorka Daria Widawska, z którą współpracujemy. Publikacje ukazały się m.in. w: Press, Wirtualnemedia, Brief, Onet.pl, Mediafm.net, Medialine.pl, Mediarun, Marketing & More, Marketing news.
Zapewniliśmy udział Włodzimierza Zientarskiego w kampanii reklamowej reklamującej rozrywkowe atrakcje w jednym z centrów handlowych w Gdańsku.
W Gdańsku, przy naszym współudziale odbyła się impreza zatytułowana "Formuła 1 w Galerii Bałtyckiej". Imprezę poprowadził współpracujący z nami dziennikarz motoryzacyjny - Włodzimierz Zientarski. Z jego udziałem przygotowaliśmy także spot radiowy reklamujący imprezę. Publikacje ukazały się m.in. w: Onet.pl, Radio Eska, MMtrojmiasto.pl, Pmedia.pl, Trojmiasto.pl.